Klage
Hvis du har kjøpt en vare på nett eller i butikken vår som du ønsker å klage på, vennligst send oss en e-post på [email protected] og vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig. Alle klager må være mottatt skriftlig før de kan behandles. I din e-post, vennligst oppgi bestillingsnummer, telefon, navn og adresse, samt en beskrivelse av mangelen/skaden. Dersom reklamasjonen skyldes synlige skader/mangler, må du også sende bilder av produktet.
Fraktskade
Dersom du opplever synlige fraktskader på emballasjen, må du be transportøren ta forbehold ved levering. Deretter må du ta bilder av både ytre og indre skader på emballasjen, som skal sendes med når du sender oss din klage på e-post.
Om din henvendelse gjelder transportskader, er det viktig at du ikke sender varen tilbake før du har vært i kontakt med oss. Vi mottar kun klager skriftlig og aldri på telefon.
Hvis du ikke har ordrenummeret ditt, vennligst fyll inn så mye informasjon som mulig slik at vi kan finne din bestilling. Skriv i detalj hva feilen eller mangelen handler om.